LISTEN FOR HERE

Sunday 18 December 2011

Luahkan Perasaan Saya Kepada Awak ..

Dear. Saya sebenar sayangkan awak sangat. saya takut awak berubah, Ye, saya mengaku, Saya memang kuat cemburu. Cemburu tanda sayang kan ? . Saya perlukan awak selamanya, Tapi saya malu nak luahkan awak, nanti awak cakap saya ni tergiler giler kan awak. Hmmm.. Walaupun awak suka marah marah saya, tapi saya tetap sayang awak, Yela, Kalo kite sayang kat sape2, mesti kite kene sabar kan perangai die cam maner pun. Saya nak kekal dengan awak :( , Pasal perempuan tu, Saya tahu dia comel , tapi awak fikir lah, awak dengan saya biler lagi? Dah lame kan ? Saya tak kesah awak suke sape sape pon, Itu hak awak . Hmmm, Saya harap awak tetap setia dengan saya, p kalo awak dah tak suke kat saya, awak cakap je tau!! Dulu awak lain, sekarng awak lain, Saya nak awak yang dulu. Awak baik sgt dengan saya, tiap tiap pagi, awak text saya dulu, tanya dah makan belum, pastu awak nak hantar nasi kat rumah saya, dulu awak okay, cakap dengan saya pun lembut2 , perlahan lahan, tapi sekarang semua dah hilang, dah takde makne lagi buat saya, Dulu awak selalu ambk berat pasal saya, tapi sekarang dah takde, dulu saya penting bagi awak kan? tapi sekarng tak!! awak penting kan Facebook, Poker semua tu. Awak!! awak tahu tak saya syg awak?? :(( Semua dah berubah, Dah takde makna lagi dalam hidup saya sekarang, Macam dah kehilangan semua orang yang saya sayang!!

No comments:

Post a Comment